top of page

חלונות כהים לרכב

עודכן: 7 במרץ 2023

אחת ההנאות הגדולות ביותר של חובבי הנהיגה והרכבים היא לשדרג את הרכב שלהם. יש הרבה מאוד דרכים לשדרג את הרכב, ולהפוך אותו למשהו הרבה יותר מרשים, יפה ואיכותי, הן עבור הנהג והן עבור הסובבים אותו.


צריך לזכור שהדבר החשוב ביותר ברכב זה הבטיחות, ולכן, לא ניתן לבצע שדרוגים מרחיקי לכת בישראל, אך עדיין יש מספר דברים שאפשר לעשות שנותנים לרכב לוק אחר לחלוטין. אחד הדברים המרשימים ביותר שאפשר להוסיף לרכב, תחת מגבלות החוק, הם חלונות כהים לרכב פרטי. החלונות הם גם מרשימים, וגם נותנים ערך מוסף של שכבת הגנה לרכב, הצללה לילדים, ושמירה על טמפרטורה נמוכה יותר בתוך הרכב.

חלונות כהים לרכב האם זה חוקי?

אחת השאלות שעולות לכל מי שרוצה להתקין חלונות כהים לרכב היא האם זה חוקי, ואיך ניתן לבצע את זה. ובכן, התשובה היא שניתן להתקין חלונות כהים לרכב רק בחלונות שנמצאים במושבים האחוריים. את חלונות הצד שנמצאים ליד הנהג והנוסע שליד הנהג, אסור להכהות, מהחשש שזה יגביל לנהג את שדה הראייה.


כמו כן, אסור להכהות את השמשות הקדמיות והאחוריות, מאותה סיבה, שכן הנהג יכול לפספס דברים חשובים שקורים על הכביש. הקונספט של חלונות כהים לרכב במושבים האחוריים קיים בגלל שמדובר בחלונות שהנהג כמעט לא משתמש בהם במהלך נסיעה. חשוב לציין כי הכהיית חלונות שלא כחוק תגרור לפסילה בטסט השנתי.

איך עושים חלונות שחורים לרכב?

הטכנולוגיה של התקנת חלונות שחורים לרכב התקדמה מאוד בשנים האחרונות וכיום, החלונות למעשה מגינים מפני קרינה ומביאים איתם ערך מוסף. שכבת המגן שמותקנת על החלון חוסמת כ-70 אחוזים מהשמש, והיא פרקטית מאוד כאשר רוצים לייצר צל לילדים שיושבים מאחורה.


בנוסף, החלונות שומרים על טמפרטורה נמוכה יחסית ברכב, דבר שגם הוא חשוב מאוד להורים לילדים. השכבה הכהה גם חוסמת קרינה ומונעת היסדקות של פלסטיק ברכב או כל נזק שיכול להיווצר בגלל חשיפה ממושכת לשמש. השכבה הכהה מותקנת בהתאמה מושלמת לחלון, עם חומרי הדבקה איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות, כך שאין מה לדאוג לגבי קילופים או חוסר שלמות בכל הנוגע לנראות.

פוסטים קשורים

הצג הכול

מה מקצר חיי מצבר לרכב?

"על הנייר" אורך חיי המצבר אמור לנוע בין שנתיים לארבע שנים, אבל.. לצערנו, לא מעט נהגים מגלים כי בפועל, גם מצברים חדשים, עלולים להתקלקל באופן פתאומי. כידוע, לגלות שהמצבר שבק חיים באופן פתאומי זה מצב מאו

האם חידוש פנסים עם משחת שיניים באמת עוזר?

חידוש פנסי הרכב הוא תהליך חובה שעל הרכב לעבור מידי תקופה. פנס הרכב נוטה להדהות ולהתלכלך מכיוון שהוא עשוי מפלסטיק, ובארצנו החמה יש שמש ישירה המאיצה את הישחקות הפנס. אסור לוותר על תהליך חידוש פנסי הרכב!

מתי להחליף מצבר?

אם המנוע הוא הלב של הרכב, אפשר להגיד שהמצבר הוא המוח: זהו החלק החשוב ביותר של הרכב, ואם הוא מקולקל – לא נוכל להתניע. למעשה מדובר במעין סוללה, שתוחלת חייה עומד על פחות או יותר 3 שנים – תלוי באופן שבו א

image.jpg
bottom of page