top of page

כמה עולה מצבר לרכב?

עודכן: 7 במרץ 2023

רכישת מצבר לרכב הוא צורך שכל בעל רכב עומד בפניו אחת לתקופה. נהגים מסוימים מצליחים לתחזק נכון את המצבר ולהאריך את תוחלת החיים במידה מסוימת, אבל גם המצברים שלהם מסיימים את התפקיד שלהם לאחר מספר שנים. אז כמה עולה מצבר לרכב? ואיך נהיה בטוחים שאנחנו מקבלים מצבר איכותי וטוב במחיר משתלם?

נתונים ופרמטרים לקראת קניית מצבר לרכב

כדי שנקנה חכם את המצבר לרכב, חשוב כי נתייחס לכמה נתונים חשובים לקראת הקנייה. הם יכוונו אותנו ויעזרו לנו להיות חכמים יותר. אלו הם:


  • סוג הרכב – נקודת המוצא הוא סוג הרכב שאתם מחזיקים ברשותכם. המצבר שאתם רוכשים חייב להתאים לפני הכול לסוג הרכב שלכם, לא לארנק שלכם. לכן הפרמטר הראשון הוא התאמה מדויקת של המצבר. בדקו אילו מצברים עשויים להתאים לכם ומכאן תוכלו להמשיך לבדיקת יתר הפרמטרים.

  • אמפר – עוצמתו של המצבר נמדדת באמפר. ככל שהמצבר הינו עוצמתי יותר כך הוא כמובן יהיה יקר יותר. כאן נכון לבדוק שוב מהי העוצמה המתאימה לכלי הרכב.

  • אחריות – כל מצבר שנושא אחריות יהיה יקר יותר ממצבר שאין לו אחריות יצרן. אבל המציאות מלמדת כי אחריות היא דבר ששווה לשלם עליו כסף, במיוחד בתחום המצברים, כי לרוב מצבר שיש לו אחריות יאריך ימים וילווה אתכם זמן ארוך יותר. יצרן נותן אחריות על מוצר שהוא מאמין באיכות שלו. כך שכדאי לבדוק כמה עולה מצבר לרכב שיש לו אחריות לתקופה משמעותית.

  • שירות ואספקה – מרביתנו התרגלנו ליהנות משירות משלוחים והתקנה עבור מצברים לרכב. כדי לקבל מחיר רלוונטי שכולל את שני אלו נכון לבדוק האם מחיר המחירון כולל משלוח והתקנה, או שאלו יהיו כרוכים בתשלום נפרד. לעניין זה נכון לוודא גם כי השירות והאספקה יתבצעו במועד שנוח לכם ונדרש עבורכם. זה אומר שאיש השירות יפגוש אתכם ביום ובשעה הרצויים לכם ויבצע את המשימה במהירות וביעילות מקסימלית. כך לא תצטרכו לשנות את סדר היום ולבזבז זמן מיותר על העניין הטכני הזה של החלפת המצבר לרכב.

  • אמינות – אי אפשר להזמין מוצר משמעותי כמו מצבר אצל כל מי שמפרסם את עצמו. חשוב לבחור חברה אמינה או חנות בעלת מוניטין לשם בירור כמה עולה מצבר לרכב. כי אמינות ומוניטין הם ערכים בעלי חשיבות רבה.

לקנות במועד את המצבר לרכב

כל קניה שלנו עשויה להיות חכמה כשאנו מבצעים אותה בשיקול דעת מתוך שלווה. ועלולה להיות בלתי מוצלחת אם עורכים אותה מתוך לחץ ובלבול ברגע שאחרי האחרון. אז לעניין מצברים תמיד כדאי להיות ערוכים מראש. ועוד לפני שהמצבר מאותת לנו כי הנה ימיו ספורים לברר ולבדוק כמה עולה מצבר לרכב. ברגע שצריכים את המצבר החדש כבר יהיה לכם אותו, כך אתם חוסכים לעצמכם פעילות בלתי מושכלת וקנייה שאינה חכמה.

פוסטים קשורים

הצג הכול

מה מקצר חיי מצבר לרכב?

"על הנייר" אורך חיי המצבר אמור לנוע בין שנתיים לארבע שנים, אבל.. לצערנו, לא מעט נהגים מגלים כי בפועל, גם מצברים חדשים, עלולים להתקלקל באופן פתאומי. כידוע, לגלות שהמצבר שבק חיים באופן פתאומי זה מצב מאו

האם חידוש פנסים עם משחת שיניים באמת עוזר?

חידוש פנסי הרכב הוא תהליך חובה שעל הרכב לעבור מידי תקופה. פנס הרכב נוטה להדהות ולהתלכלך מכיוון שהוא עשוי מפלסטיק, ובארצנו החמה יש שמש ישירה המאיצה את הישחקות הפנס. אסור לוותר על תהליך חידוש פנסי הרכב!

מתי להחליף מצבר?

אם המנוע הוא הלב של הרכב, אפשר להגיד שהמצבר הוא המוח: זהו החלק החשוב ביותר של הרכב, ואם הוא מקולקל – לא נוכל להתניע. למעשה מדובר במעין סוללה, שתוחלת חייה עומד על פחות או יותר 3 שנים – תלוי באופן שבו א

image.jpg
bottom of page